Aktuelt & ålreit
OM STORT OG SMÅTT PÅ SOSIALE MEDIER
Bla i ålreit snacks
Bla i ålreit snacks
Hjelp! Jeg skal lage markedsplan for 2024!
I en perfekt verden så er den o’store markedsplanen enhver markedsførers beste partner in crime. Markedsplanen er kanskje den viktigste rammen en markedsfører skal jobbe etter. Den skal peke ut en retning, og tilrettelegge for positiv vekst, gi rom for nytekning og sikre en kontinuerlig utvikling. Men hva betyr dette - sånn faktisk og praktisk?
Hvem er Hella, sånn egentlig?
Bli kjent med vårt nye og ålreite tryne – Hella Kristine Knutsen!
Sosiale medier hack: 5 apper som gjør livet mer ålreit
Vi har brukt enormt mye tid og ressurser på å finne de p-e-r-f-e-k-t-e verktøyene som gjør sparer oss, nettopp tid og ressurser.
Et ålreit sommerhack
Det høres kanskje for godt ut til å være sant, men det er viktig å ta ferie – også fra sosiale medier. Du må bare planlegge ferien.
Hvordan skape interessant, fengende & troverdig innhold - effektivt?
Stjel vår oppskrift på å skape interessant, fengende og troverdig innhold – på den mest effektive måten.
Ålreit nyhetsbrev på 1-2-3
Hvis du ikke har fått det med deg, har vi veldig troa på organisk innhold dette året (ref. forrige nyhetsbrev). Vi elsker våre sosiale kanaler og denne gangen fronter vi en plattform som ofte blir undervurdert, men som er en naturlig del av bedrifters organiske univers – nemlig e-postmarkedsføring.
Fem grunner til at organisk innhold er gull
Fremdeles ikke overbevist om at organisk innhold er lurt å fokusere på, på sosiale medier? Les denne korte og fine lista, og bli overbevist!
5 ting å huske på sosiale medier i 2023
Nytt år og nye muligheter for å ta ditt sosiale medier univers til nye høyder! Men - hvor skal man egentlig starte? Her er 5 ting som er lurt å huske på!
Gratis oppskrift: Markedsplan 2023
Hva burde egentlig en markedsplan bestå av? Vel, det er jo selvfølgelig veldig avhengig av hva din bedrift selger. Men det er likevel en del elementer som er universale og som danner selve grunnmuren i en markedsplan
Tordentale om konkurranser på sosiale medier
Følger du retningslinjene når du arrangerer konkurranser i sosiale medier? Eller operer du kanskje i den såkalte gråsona? Her får du litt input på hva du bør tenke over i en slik setting.
SoMe-kanalene kort forklart
Hvilke kanaler skal du fokusere på i din sosiale medier-strategi? Hva du ønsker å oppnå med din digitale tilstedeværelse, hvem du ønsker å nå ut til, eller hva slags innhold du skal poste – vil alle være avgjørende faktorer for hvilke kanaler du skal velge.
Start høsten med denne sosiale medier sjekklisten
Hvordan komme i gang etter zzzommermodus? Her har vi laget en sjekkliste for sosiale medier kick-start!
En ålreit digital markedsføringsstrategi
Det er nesten umulig å ha en god strategisk tilnærming til digital markedsføring uten noen å ha noen gode planleggingsteknikker på plass. I bunn og grunn handler det om å forstå hva man prøver å bygge, og hvordan man kan bygge det.