ÅLREIT SNIKSKRYT

Moply

Nyoppstartede Moply har utviklet et digitalt salgsverktøy for renholdsbedrifter, og ønsket hjelp til å skape et digitalt univers som grunnlag for merkevarebygging og flere betalende kunder.

Vår oppgave

Nylanserte Moply ønsket å skape et digitalt univers som ga økt synlighet, en styrket posisjon i markedet og flere betalende bedriftskunder.


Med dette som utgangspunkt, har vi bygget helt ny nettside med tilhørende strategier for både sosiale medier og nyhetsbrev, og dermed et komplett innholdsunivers med rød tråd.

Så, hva gjorde vi?

Vårt mål har vært å kommunisere det geniale med renholdsplattformen til Moply på en lettbeint, men sofistikert måte. Vi har utformet en komplett digital strategi med fokus på:

  • Merkevarebygging som dyrker tillitt

  • Enkle budskap rundt brukervennlighet

  • Personlig kommunikasjon fra teamet

  • Målgrupper med store bedriftskunder

Trenger du hjelp til å utvikle
strategier for ditt digitale univers?

Forrige
Forrige

Barnehageressursen

Neste
Neste

Sissener