ÅLREIT SNIKSKRYT

Barnehageressursen

Barnehageressursen

Barnehageressursen hadde som mål å fylle opp vikardatabasen sin med flere kvalifiserte vikarer som ønsket å jobbe i barnehager over hele Østlandet. En god strategi på sosiale medier skulle derfor supplementere allerede etablerte kanaler og aktiviteter. 

Vår oppgave

Vårt mål har vært å bistå Barnehageressursen med å styrke deres merkevare blant potensielle søkere, i tillegg til å spre budskapet rundt yrkesstolthet i barnehager.

Det har vi gjort ved å finpusse designprofilen, spisse det organiske budskapet og utvikle en betalt strategi som ikke bare skaper trafikk til nettsiden, men tiltrekker seg kvalifiserte søkere. 

Så, hva gjorde vi?

Vi har laget en komplett strategi som knytter sammen både det organiske innholdet og de betalte kampanjene, ved å snakke til målgruppen deres på en kunnskapsrik, omsorgsfull og gøyal måte – i tråd med deres godt etablerte merkevare.

For å oppnå dette, har vi hatt fokus på:

  • Merkevarebyggende innhold som skaper troverdighet og godt humør

  • Budskap som dyrker yrkesstolthet knyttet til barnehager

  • Å bygge målgrupper med kvalifiserte, potensielle søkere

Trenger du hjelp med merkevarebyggende betalt og organisk strategi på sosiale medier?

Forrige
Forrige

Skiforeningen

Neste
Neste

Moply