Ha det 2023 –  hei til 2024

Velkommen 2024 – men først et lite tilbakeblikk på 2023

Før man ser frem mot det nye og friske 2024, er det alltid viktig å kaste et litt reflekterende blikk tilbake på året som har vært.  2023 er Ålreite Folk sitt tredje år, og det har vært intet mindre enn et helt fantastisk år for oss.

🤍 Vi ønsket to nye ålreite tryner velkommen til gjengen vår
🤍 Vi har skapt fantastiske resultater sammen med våre ålreite kunder
🤍 Vi har introdusert en god gjeng med nye kunder inn i vår Ålreite Folk-metodikk
🤍 Vi opplevde en imponerende økning i omsetningen med over 95% sammenlignet med 2023
🤍 Vår investering i mennesker, teknologi og lokaler legger en godt grunnlag for ytterligere vekst inn i 2024


Vår viktigste oppgave i 2024

Det er så gøy –  for vi får gang på gang bekreftelse på at vår Ålreit Folk-metodikk funker. På tvers av bransjer, industrier, kanaler, bedriftsstørrelse og omsetningstall.

Vi får ikke understreket nok viktigheten og verdien av en tydelig digital identitet og røde tråd i selskapers kommunikasjonsstrategi. Tydelighet og troverdig kommunikasjon er virkelig nøkkelen.

Inn i 2024 skal vi fortsette å ta nye bransjer med storm, samtidig som vi rendyrker strategien ytterligere med kundene vi allerede jobber tett med i dag.

Nye ålreite tryner og lokaler

Samtidig som vi digger å jobbe tett med kundene våre, så elsker vi å bygge vår kultur innad i gjengen. Fra dag én har en av våre viktigste grunnpilarer vært å bygge et ålreit selskap man gleder seg til å dra på jobb i. Derfor ser vi kontinuerlig på måter å utvikle og utfordre oss selv.

Fra februar så ønsker vi varmt velkommen til et nytt ålreit tryne i gjengen vår. Vi gleder oss veldig til å introdusere henne til dere og våre ålreite kunder! Samtidig skjer det store greier på kontorene våre både i Larvik og på Lysaker.

Kystkontoret vårt takker for seg på Festiviteten, og flytter inn i et megatøft loft midt i sentrum med nok av boltringsplass til de 4 trynene våre som blir sittende der. Dette gir oss et godt fundament for vekst i Vestfold og Telemark-området, hvor mange av dagens ålreit kunder allerede befinner seg.

Lysakerkontorene våre er også under oppussing i disse dager, der vi innen kort tid flytter inn i Vollsveien 21 igjen i ny drakt med våre kjære venner i Advicia og InsightOne. Verdien av flere fagmiljøer som jobber sammen blir tydelig, som vi har sett gjennom vår snikskryt case med Skiforeningen.

 

Markedet fremover....

Selv i et marked som blir stadig mer pessimistisk, har vi åpenbart gjort mye riktig. Ålreite Folk ble etablert midt i pandemien, og dermed har vi aldri opplevd et "normalt" år. Vi ser fortsatt mange muligheter fremover og forplikter oss til å fortsette å gønne på.

Vi tror at i vanskelige tider er en av de viktigste strategiene for selskaper å opprettholde eller til og med øke markedsføringen. Mens andre reduserer, gir dette oss en mulighet til å ta markedsandeler. Det høres kanskje rart ut, men det er faktisk en av de smarteste trekkene du kan gjøre. Les mer om Anes tanker rundt verdien av en god markedsplan her.

 

2024 – Vi er klare!

For Ålreite Folk er vi klare for nok et spennende år! Vi ser frem til å introdusere dere for nye ansikter, vise frem våre nye kontorer, og dele flere suksesshistorier.

Men fremfor alt, gleder jeg meg over det fantastiske teamet av ålreite mennesker som jeg har privilegiet av å jobbe med hver dag. Energiske, positive, løsningsorienterte og flotte mennesker som utgjør hjertet av Ålreite Folk.

Takk til mine fantastiske kollegaer, Ane, Nina, Kine, Elise og Hella. Takk til våre fantastiske kunder og samarbeidspartnere. Jeg ser frem til fortsettelsen med dere alle!

 

Velkommen 2024!

Forrige
Forrige

Nytt år, blanke ark (og tomme mål)

Neste
Neste

Hjelp! Jeg skal lage markedsplan for 2024!